dinsdag 22 augustus 2017

Ook ik ben overstag gegaan: welkom foodboxen!

Soms ben ik nogal laat als het aankomt op uitproberen van een nieuwe hype.

Zo ook met foodboxen: het heeft vrij lang geduurd vooraleer ik overstag gegaan ben, maar een razend drukke week eind juni die propvol zat met werk, rapportbesprekingen, taxi-ritjes en Histoires de Bonheur-deadlines zorgde ervoor dat ik mijn 1ste bestelling plaatste.


Bij mijn 1ste box was ik aangenaam verrast en ik besloot om eens een aantal verschillende aanbieders van foodboxen uit te testen om dan definitief te kiezen welk bedrijf hier misschien af en toe een box mag leveren.

Ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om mijn bevindingen hier op de blog te bundelen voor mijn lezers en morgen komt de 1ste review online.

Ik testte Hellofresh, Smartmat en Foodbag, maar ik hou er nog even de spanning in wie er voor mij uiteindelijk de 1ste plaats krijgt :)

Benieuwd? Lees dan hier de volgende 3 dagen zeker mee!


Lieve groet,

Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten