zondag 23 april 2017

Boekreview + recept: "Happy body" van Amber Rose, Sadie Frost en Holly Davidson

Zoals ik hier al vertelde, deel ik hier op de blog graag mijn favoriete-kookboeken-tips.

Deze keer is het de beurt aan "Happy Body".

Wat ik zo leuk vond aan dit boek:

Eigenlijk vooral het totaalpakket: het gaat niet alleen om gezond eten, maar ook om ontspannen en regelmatig bewegen als 'tool' om goed voor je lijf te zorgen.

Het boek werd geschreven door 3 madammen met elk hun eigen invalshoek:

- Amber Rose legt vooral de focus op koken en bakken volgens de seizoenen en met produkten (liefst uit eigen tuin) rijk aan voedingsstoffen.

- Sadie Frost is een werkende mama van 4 kinderen en vertelt in het boek hoe ze door yoga, meditatie en voedingsleer balans in haar leven en rust in haar hoofd creƫrt.

- Holly Davidson deelt haar ervaringen met cardio en krachttraining en verklapt hoe iedereen dit in zijn of haar leven kan inpassen.






Welk recept is zeker de moeite waard om eens uit te proberen?:

Af en toe start ik mijn dag met een groene smoothie gebaseerd op het recept van Amber Rose.

Mix hiervoor 1 kleine banaan (in plakjes en bevroren), een handvol spinazie met 300 ml ongezoete amandelmelk in een blender tot je een mooie gladde smoothie hebt.

Gegarandeerd een energieke start van de dag!


Lieve groet,

Victorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten