zondag 26 juni 2016

Zomer in huis...

Ik leef graag volgens de seizoenen: in de winter knus en gezellig binnen en in de zomer zoveel mogelijk buiten.

Ik pas dan ook graag ons huis aan volgens 'de tijd van het jaar'.

Het heeft dit jaar wat langer geduurd (die regen jong!), maar nu ik de hammamdoeken, de slippers, mijn zonnehoedje, enz boven gehaald heb, ben ik helemaal into summer!

Laat die zon en die cocktails maar komen!

Zijn er hier nog mensen die het ook zo leuk vinden om hun huis te stylen?

that's the plan!


hoekje in mijn keukenkast


wise words

ik liet mijn lievelingsfoto's van onze laatste vakantie aan zee afdrukken bij Polabora om onze magneetmuur in de keuken op te fleuren



het zomerhoedje is een dierbare herinnering aan mijn opa

op de console in de hal is mijn zonnebril steeds binnen handbereik


ik heb een zwak voor notitieschriftjes (dit kocht ik in de Provence) en het ligt al helemaal klaar om warme zomerherinneringen in te noteren


klaar om de cocktails buiten te serveren!

en we zijn weg naar de zee!




Lieve groet,

Victorine

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi ! ik pas mijn huis ook aan de seizoenen. Voor de zomer lichte kussens en katoenen dekentjes in de zetels, zomerboeket, geplukte veldbloemen tijdens een fietstocht, leuke foto's..... Normaal doe ik dat ook voor onze tuintafel, maar nu.... ik word hopeloos van dat weer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf positief...het weer kan alleen maar verbeteren denk ik vaak. En die tip van die geplukte veldbloemen probeer ik zeker eens uit!

      Verwijderen
  2. Oh, dat schriftje!!!!

    Ik vind het leuk om te zien bij anderen, maar zelf kom ik er meestal niet aan toe, zelfs mijn kerstboom verschijnt vaak pas vlak voor Kerstmis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Je hebt echt een gevoel voor het inrichten van een huis! Zelf pas ik kleine dingen aan zoals theelichtjes en foto's, maar meer dan dat ook weer niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi , een mens krijgt zin om zijn huis ook eens te herinrichten ; en idd : dat schriftje.. zou ik ook direct kopen maar dan te spijtig vinden om in te
    schrijven ..

    BeantwoordenVerwijderen