woensdag 20 april 2016

INTERIOR - De 5 leukste interieurwebshops -

De lente is in het land en dat vraagt om een seizoens-make-over van je interieur.


Vorig jaar zaten we volop in het verbouwstof, maar dit jaar kan ik mij volledig laten gaan en toon ik jullie graag mijn favoriete deco-webshops!


De webshop:                 "Wonen landelijke stijl shop"


Daarom bezoeken: als je een liefhebber bent van een strak-landelijke stijl (lees: veel natuurlijke materialen en kleuren zonder te veel tierlantijntjes) zal je hier zeker je gading vinden. Zowel grote stukken (zetels, bijzettafeltjes, enz), woonaccessoires (prachtige plaids!) als spullen om je tuin op te fleuren komen aan bod.














De webshop:                 "Dille en kamille"




Daarom bezoeken: in deze webshop doe ik vaak inspiratie op voor 'seizoens-spullen'. Ik ben weg van hun kerst- of paasdeco, in de zomer verkopen ze prachtige potjes om huisgemaakte confituur in te bewaren en als bakliefhebber laat ik me steeds weer verleiden om hun papierien cupcake vormpjes in mijn mandje te klikken.






De webshop:                 "Le gout des couleurs"


Daarom bezoeken: topadresje als je op zoek bent naar een (woon)accessoire in een bepaalde kleur. Je kan in deze webshop dus aangeven in welke kleurtinten je iets zoekt en dan krijg je een mooi overzichtje van al hun produkten in die kleurschakeringen.






De webshop:                  "Westwing Home & Living"


Daarom bezoeken: hier is het aanbod steeds wisselend, beperkt en tijdelijk. De sales kunnen gaan van tuinverlichting, hippe woonaccessoires, een mooi aanbod van Le Creuset, leuke bijzettafeltjes, enz. Leuk om af en toe eens rond te neuzen en een kadootje voor jezelf te scoren!




De webshop:                  "Maisons du Monde"


Daarom bezoeken: bij deze webshop staan de collecties meubelen en woonaccessoires gesorteerd per stijl. Van vintage, landelijk, exotisch, eigentijds....voor elk wat wils dus! Na een maandenlange zoektocht vonden wij hier eindelijk onze salon/bijzettafeltjes.




Ik ga mij alvast eens een avondje bezighouden en leuke spulletjes uitzoeken om ons huis helemaal lente-proof te maken!


Hebben jullie nog leuke interieur-webshop-tips? Laat het gerust weten in de reacties!




                                                                  Lieve groet,


                                                                  Victorine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten