zondag 7 februari 2016

PERSONAL - 40 before 40 bucket list -

Ik word binnenkort 40 jaar (when did that happened??).


In mijn omgeving is het nogal de gewoonte om dan een feestje te geven voor familie, kennissen, vrienden, collega's, buren, en-ga-zo-maar-door.


Omdat ik mezelf ondertussen al heel goed ken, besloot ik lekker GEEN feestje te geven. Ik wist namelijk al een half jaar op voorhand dat ik op zo'n momenten een ongelofelijk stresskieken ben en alleen maar bezorgd ben om het welzijn van mijn gasten....om dan na het feestje te beseffen dat ik eigenlijk niet genoeg genoten heb.


Ik ben uiteraard wel van plan om die wat 'specialere' verjaardag (die 4 is nog behoorlijk onwennig, hoor) wel een beetje in de verf te zetten!


Ik begon daarom met een heerlijk tripje weg te regelen (duimen voor een paar dagen stralende zon!) én ik maakte een lijstje met 40 dingen die ik graag nog voor mijn verjaardag zou doen/zien/realiseren (dan heb ik geen excuus meer om uitstelgedrag te vertonen, hé).


Ik pimpte alvast een boekje (die cameo is een supermachien!) en ik pende mijn lijstje neer.


Ik hoop dat ik binnen enkele maanden bij alle nummertjes een vinkje kan zetten en ik hou jullie hier uiteraard op de hoogte van mijn vorderingen!


En jullie? Maakten jullie ook al eens een bucket list en wat moet daar volgens jullie zeker op?

 
 

 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 40ste verjaardag!Ben benieuwd wat er in dat boekje staat maar geniet jij maar eerst van je uitstapje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel alvast, maar ik word pas 40 in de lente, hoor! Ik toon hier binnenkort wel eens wat ik allemaal al heb kunnen afvinken van mijn lijstje...to be continued dus :) Lieve groet, V.

      Verwijderen
    2. Oh bijna 40 dus!!Beter te vroeg dan niet feliciteren,hé!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ben benieuwd wat voor dingen er allemaal in staan en welke je nog kan waarmaken :) Ach, en daarna mag ook nog hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je brengt me op ideeën!! �� heb nog paar jaartjes, maar mss kan ik er dan wat 'grotere' dingen opzetten ook?!

    BeantwoordenVerwijderen