vrijdag 8 januari 2016

PERSONAL - Photo diary #week1 -

De laatste dagen van 2015 had ik vakantie. Heerlijk veel tijd om blogs te lezen, te koken, uitstapjes te maken en last but not least: door mijn duizenden (I know..) foto's van 2015 te scrollen.

Daar zaten echt wel pareltjes tussen en ik ben vastbesloten om dit tempo in 2016 aan te houden (leve de externe harde schijven om alles netjes te bewaren!).

Vanaf dit jaar zal ik hier ook iedere week mijn lievelingsfoto's van de voorbije week met jullie delen en dus gaan we van start met week 1.

Deze week...

...kocht ik mijn allereerste boeketje snijbloemen van 2016. Verse bloemen in huis maken mij instant vrolijk en deze keer ging ik voor zachtroze roosjes, 1 van mijn lievelingsbloemen.

 

...installeerde ik deze quote op het bureaublad van mijn 'werk-laptop'. Kwestie dat ik mezelf er regelmatig aan herinner dat ik van-nature-negatief-ingestelde-mensen dit jaar zoveel mogelijk 'subtiel' zal vermijden.



....liep ik na 11,5 weken 'platte rust' (er lag zelfs stof op mijn loopschoenen) mijn 1ste 5 kilometer van dit jaar. Traag als een slak, maar wel 300 % genieten!




...bakte ik op 6/1 een Driekoningen-taart. Geen klassieke frangipanetaart (mijn 2 koters zijn hier beiden geen fan van), maar wel een overheerlijke gepimpte elisanna-chocoladetaart!



...zette ik mijn plannen om wat meer Q-time met mijn wederhelft te voorzien om in daden en genoten we op een gestolen moment van een heerlijke lunch en nadien een winters verwenmomentje met appeltaart en een koffietje (eens zoetemondje, altijd zoetemondje vrees ik :) )







Lieve groet en tot volgende week,

Victorine

5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's van leuke momenten.Ik heb op nieuwjaarsdag een boeketje bloemen gekregen kregen van mijn ouders met zulke zacht roze rozen erin,staan nog ;) Je quote vind ik ook top!Maar lopen is totaal mijn ding niet,jij bent goed gestart!Mmm taart en geniet van je gezin en wederhelft:goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Movintoch, het gaat superhard!
    Ik leef precies nog in 2015 als ik zie wat jij deze week al deed!
    Na het gebak op woensdag heb ik nu nog een tweede item om te volgen! Hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, die laatste taart ziet er heerlijk uit, zo een beetje 'nès'. Jij bent inderdaad goed gestart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Movintoch, het gaat superhard!
    Ik leef precies nog in 2015 als ik zie wat jij deze week al deed!
    Na het gebak op woensdag heb ik nu nog een tweede item om te volgen! Hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, die roosjes behoren ook tot mijn favoriete bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen