zondag 26 april 2015

een zacht jasje voor de ipad

Vorig jaar kwamen manlief en de kroost met het voorstel om een ipad te kopen.

Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast, want ik vreesde dat de schermtijd bij onze jongste gezinsleden alleen maar zou toenemen hierdoor.

Mijn vrees was echter ongegrond: mits wat duidelijke afspraken valt dat eigenlijk allemaal heel goed mee!

Na een tijdje begon zelfs ik de voordelen ervan in te zien: het formaat is ideaal om 's avonds in mijn luie zetel blogpostjes te lezen, mailtjes kunnen vlot gecheckt worden en het ding werd vaak meegezeuld naar keukenwinkels enzomeer ter verduidelijking van onze verbouwplannen.

Omdat het mij niet zo verstandig leek om diene ipad steeds maar los in mijn sjakos te kogelen, maakte ik een zacht hoesje. Ik baseerde mij hiervoor op de tutorial voor het boekenhoesje.

En omdat het soms best wel handig is dat de oplader van het desbetreffende kleinood in de buurt is, voorzag ik daarvoor ook nog een opbergvakje vooraan in het hoesje.

Vanaf nu dus geen krasjes meer in onze appel!

 
aan de bovenkant van het opbergzakje voegde ik nog wat felgele paspel toe



het hoesje kan dichtgemaakt worden met behulp van een elastiek en een knoopje

 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten