maandag 15 december 2014

goeie-start-van-mijn-dag #part1

Ik ontbijt graag!

Ten eerste omdat ik echt niet op gang zou raken met enkel een beschuitje (ik ben absoluut geen ochtendmens, dus heb ik wel wat extra power nodig 's morgens) en ten tweede omdat we dan (bijna) altijd met ons volledige gezin aan tafel zitten.

Ik bak al jarenlang zelf ons brood, maar ik hou wel van wat variatie af en toe.
Daarom gun ik jullie vanaf vandaag iedere dag een blik op onze ontbijttafel en deel ik met plezier onze favorietjes!

Vandaag beginnen we met een super-food-ontbijt. Ik weet dat de meningen over superfood verdeeld zijn, maar ik weet ook dat ik na zo'n ontbijt energie voor 10 heb! Het is trouwens een snel-klaar-ontbijtje: de avond voordien gooi je alles in een weckpotje dat je dan in de frigo zet en 's morgens werk je af met vers fruit naar keuze en nog wat extra superfood. Het receptje vindt je trouwens hier.

Uitproberen zou ik zeggen en laat gerust weten wat je ervan vindt!

 
 
Lieve groet,
 
Victorine
 


1 opmerking:

  1. Mmm, wil ik wel eens uitproberen ! Wat extra energie zou van pas komen ! Ik zocht alvast het recept op en wat uitleg over de ingrediƫnten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen