dinsdag 16 september 2014

ready to start

Eind juni had ik een plan: nu zoonlief in september het laatste jaar van het lager onderwijs zou aanvatten, wou ik nog eens een turn - en zwemtas maken (volgens mij vinden jongens al die handgemaakte spullen vanaf het middelbaar niet meer zo cool...).

2 maanden later bedacht ik plots dat mijn plan wat vergeten geraakt was en begon ik er alsnog aan.

Omdat mijn planning nogal strak was, kwamen er weer wat nachtelijke uurtjes aan te pas. Net op tijd (lees: enkele uren voor de nieuwe start) waren de tassen klaar en was zoonlief ready to start!

P.S.: voor de turntas vond ik inspiratie bij Mama Maakt en voor de zwemtas nam ik het recept 26 uit het boek 'zo geknipt' bij de hand.

 
 
 
 
 
er werd een extra lusje toegevoegd om de turnzak gemakkelijk aan de kapstok te kunnen hangen
 
 
 
Lieve groet,
Victorine
 
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Amai ze zijn heel mooi hoor. Ik weet niet of het anders ligt bij jongens maar hier een tiener in het 3 de middelbaar en ze draagt nog altijd zelfgemaakte dingen hoor. zelf tassen enz doet ze heel graag mee naar school en dan is het zo van kijk een creatie van mijn ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden, en ik zie dat je het extra lusje tussen de rand hebt verwerkt!
    Leuk om resultaat van de tutorial te zien!

    BeantwoordenVerwijderen